Toimitusehdot

Toimitusehdot ja maksutavat

Another Box Oy 0167317-8 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yrityksille ja yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Verkkokaupan yhteystiedot

Another Box Oy
puh. 010 021 253 40
myynti@anotherbox.fi
Eteläesplanadi 22 A, 00130 Helsinki

Tuotteet ja hinnat

Verkkokaupassa ilmoitetut tuotteiden hinnat ovat euroissa ja arvonlisäverottomina ellei tuotekuvauksessa ole toisin mainittu. Voimassa olevat arvonlisäverot lisätään verkkokaupassa esitettyihin hintoihin. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Toimitusaika

Toimistusajat Suomeen ovat tilatusta tuotteesta ja toimitustavasta riippuen 2-6 viikkoa. Tuotekohtainen toimitusaika on ilmoitettu tuotesivulla.

Toimituskulut

Tuotteet sisältävät toimituskulut.

Another Box Oy toimittaa myymänsä tuotteet asiakkaalle kolmannen osapuolen kanssa tekemänsä kuljetussopimuksen perusteella. Tilausten toimitus on mahdollinen Manner-Suomessa osoitteisiin, joihin on kiinteä tieyhteys. Toimituskulut lisätään tilauksen hintaan. Kunkin tilauksen toimituskulut ovat nähtävissä verkkokaupan ostoskori-toiminnolla.

Vaihto ja palautus

Tuotteet valmistetaan yksilöllisinä tilaustuotteina ja niillä ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta kuin selkeissä tuotevirhetapauksissa.

Virhetilanteet

Another Box Oy ei vastaa virheistä jotka johtuvat asiakkaan virheellisistä toimista palvelun käytössä. Esimerkkinä näistä ovat virheelliset painoainestojen muotovaatimukset, logon/grafiikan asettelu pakkaukseen virheellisesti, virheet tuotevalinnoissa tai tuotteiden tilausmäärissä.

Reklamaatio

Asiakkaan tulee toimituksen vastaanotettuaan viivytyksettä tarkistaa, että toimitetut tuotteet ovat virheettömiä, ja että toimitus on sisältänyt kaikki tilatut tuotteet. Mikäli asiakas havaitsee, että toimitetussa tuotteessa on virhe tai että tilaus on muutoin virheellinen, asiakkaan tulee välittömästi ja viimeistään 14 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta ilmoittaa siitä Another Box Oy:n asiakaspalveluun.

Tilauksen peruuttaminen

Mikäli haluat peruuttaa tilauksen ja tuotteen valmistusta ei ole vielä aloitettu, ilmoita virheestä kirjallisesti sähköpostitse. Jos tuotteen valmistus on jo käynnissä, ei tilausta enää voi perua.

Virheellinen hinta

Pidätämme oikeuden tilauksen hinnat muutoksen tai tilauksen peruuttamiseen verkkokaupassa ilmoitetun tuotteen virheellisen hinnan tai teknisen ongelman vuoksi.

Maksaminen ja maksutavat

Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Paytrailin tarjoamassa maksupalvelussa ostokset on mahdollista maksaa pankkien verkkomaksupainikkeilla sekä debit- ja credit-korteilla. Pankin tiliotteella ja luottokorttilaskulla maksun saajana näkyy Paytrail Oyj.

Ylivoimainen este

Another Box Oy noudattaa ehtojen mukaisia velvollisuuksia siinä määrin kuin sitä kohtuudella voidaan vaatia. Another Box Oy ei kuitenkaan vastaa sellaisista mahdollisista tuotteiden virheellisyyksistä, viivästyksistä tai muista sopimusrikkomuksista, jotka johtuvat sen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikoista (ylivoimainen este). Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan esimerkiksi työtaistelutoimenpiteet, henkilökunnan sairastuminen, tuonti- ja vientikiellot sekä mahdolliset häiriöt kuljetuksissa. Viivästymistilanteessa Another Box Oy pyrkii kuitenkin palvelemaan asiakasta parhaalla mahdollisella tavalla ja noudattaa velvollisuuksiaan niin pian kuin se tilanteen mukaan on mahdollista.

Sovellettava lainsäädäntö ja riitojen ratkaisu

Another Box Oy:n verkkokauppaan ja näihin Ehtoihin sovelletaan Suomen lakia, lukuun ottamatta sen lainvalintasäännöksiä. Osapuolet pyrkivät ratkaisemaan erimielisyydet ensisijaisesti neuvotteluteitse. Mikäli sovintoratkaisuun ei päästä, erimielisyydet ratkaistaan Helsingin käräjäoikeudessa Suomessa. Kuluttaja voi myös saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Kuluttaja-asiakas voi viedä erimielisyyden myös kotipaikkansa mukaan määräytyvän toimivaltaisen käräjäoikeuden ratkaistavaksi.